Poniedziałek
Po zjedzeniu pysznego śniadania i odpoczynku, udaliśmy się na spacer na Krupówki. Pogoda nam sprzyjała. Gdy dotarliśmy na miejsce rozdzieliliśmy się i rozpoczęliśmy szał zakupów. Każdy kupił sobie jakąś pamiątkę. Gdy wracaliśmy zaczął padać śnieg, jednak żadna pogoda na piesze wędrówki nie jest nam straszna. Po powrocie i poobiednim odpoczynku pojechaliśmy do aquaparku, gdzie świetnie się bawiliśmy. Dzień zaliczamy do bardzo udanych! 😉

Wtorek
Po dziennej przerwie od jazdy na nartach dalej zdobywamy stoki w Jurgowie. Jazda idzie nam już coraz lepiej. Po powrocie i obiedzie rozegraliśmy turniej ping-ponga. Świetnie się bawiliśmy, z resztą jak zawsze 😉 Na kolację zjedliśmy ogromne zapiekanki !

Środa
Dalej szlifujemy naszą jazdę na nartach i odkrywamy nowe granice swojej wytrzymałości. Gdy wróciliśmy, zjedliśmy wspaniały obiad. Po południowej drzemce poszliśmy na łyżwy. Mimo licznych upadków zabawa była przednia. Po pysznej pizzy udaliśmy się na zasłużony odpoczynek : )

Czwartek
To już ostatni dzień naszych zmagań na nartach. Pogoda nam dopisywała przez cały dzień. Ze smutkiem zjechaliśmy ze stoku. Wieczorem ostatni raz spotkaliśmy się z naszymi instruktorami. Podsumowując nasz wyjazd był udany! Będziemy tęsknić za naszymi opiekunami, instruktorami i znajomymi z turnusu 😉 Z utęsknieniem będziemy czekać na następny wyjazd.