Jak już zapewne wiecie w niedzielę grupka Dzieci po przebytej chorobie onkologicznej oraz Rodzeństwo hospicyjnych Podopiecznych wraz z opiekunami wyjechała na zimowe wakacje w góry. Tygodniowy pobyt w górach mogliśmy zorganizować dzięki wsparciu firmy, która chciała pozostać anonimowa, ale której serdecznie dziękujemy. Dziękujemy również firmie Decathlon Białystok KajaSport.pl, które sprezentowały dzieciom ciepłe termiczne ubrania oraz ręczniki szybkoschnące. Szaleństwo na nartach, zabawa, integracja i dużo uśmiechu to przez najbliższy tydzień plan każdego dnia.

Jesteście ciekawi, co u naszych wczasowiczów?

Zapraszamy na pierwsze jeszcze gorące relacje:

Dzień I i II wyjazdu:

„Po długiej podróży w Rytrze powitała nas wietrzna pogoda, i pyszna gorąca kolacja.  Poranek za to, to prawdziwa niespodzianka. Piękne słońce na przejrzystym niebie zwiastowało dobrą pogodę na resztę dnia i możliwość świetnej zabawy. Nie tracąc ani chwili zaraz po śniadaniu ruszyliśmy na pobliski stok „Ryterski Raj”. Chwilę zajęło zanim wszyscy oswoiliśmy się z nartami, ale już po kilku wskazówkach od instruktorów szusowaliśmy na stoku. Po obiedzie zapoznaliśmy się z miejscowością, odwiedziliśmy ruiny ryterskiego zamku,  a po powrocie na zajęciach plastycznych malowaliśmy wizytówki naszych pokoi, żeby nasze panie wiedziały gdzie, kto mieszka 🙂

Po intensywnym dniu pełnym wrażeń odpoczęliśmy podczas mini seansu filmowego „W głowie się nie mieści”. Zajrzyjcie do nas jutro, obiecujemy podzielić się kolejnymi wrażeniami.”.

AKTUALIZACJA: Dzień III wyjazdu:

Dzień rozpoczęliśmy od wycieczki do Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu, największe wrażenie wywarły na nas zabytkowe wozy strażackie. Uczestniczyliśmy w zajęciach ceramicznych, na których dzieci miały okazję wykazać się zdolnościami artystycznymi. Wieczorem na oświetlonym stoku otrzymaliśmy kolejną lekcję jazdy na nartach. Pan instruktor pochwalił nas i stwierdził, że robimy postępy 🙂, co dodało nam skrzydeł i odwagi do podejmowania kolejnych wyzwań. Po kolacji mieliśmy zorganizowany czas wolny: karaoke, gry planszowe, tenis stołowy, piłkarzyki. Nie możemy się doczekać jutra!!!

AKTUALIZACJA: Dzień IV wyjazdu:

„Ryterski Raj” ewidentnie nam sprzyja, kolejny dzień przywitał nas piękną, słoneczną pogodą. Na nartach jeździmy coraz lepiej, szusujemy na coraz trudniejszych trasach narciarskich. ⛷🎿 Po południu byliśmy na kuligu w Dolinie Małej Roztoki, gdzie stoczyliśmy też bitwę na śnieżki a później ogrzaliśmy się wspólnie przy ognisku i posililiśmy się pieczonymi kiełbaskami. Wieczorem przy największych hitach muzycznych szaleliśmy w przebraniach karnawałowych.”
Jak widać dzieje się na wyjeździe 😍 Zapraszamy jutro kolejna porcja wrażeń!

AKTUALIZACJA: Dzień V wyjazdu:

„Wybaczcie, że relacje są tak krótkie, ale dni mamy bardzo intensywne 😉😍 Wczoraj odwiedziliśmy Ośrodek Edukacji Leśnej w Roztoce Ryterskiej, żeby poznać mieszkańców tutejszych lasów.🐻🦅🐗
Niestrudzenie też szlifujemy swoje umiejętności na stoku Ryterski Raj. ⛷⛷
Wieczorne spotkanie folklorystyczno-muzyczne z góralem przybliżyło nam tutejsze zwyczaje i tradycje

AKTUALIZACJA: Dzień VI wyjazdu:

Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Ostatniego dnia ze łzami w oczach żegnaliśmy się ze stokiem „Ryterski Raj”. Na koniec zaskoczyła nas przemiła niespodzianka ponieważ spotkaliśmy aktorkę Panią Katarzynę Zielińską, która zrobiła z nami wspólne zdjęcie. Po tygodniu pełnym aktywności relaksowaliśmy się na basenie. Wracamy do domu pełni nowej energii do działania, miłych wspomnień i nowych znajomości. Będziemy czekać z niecierpliwością na kolejny wspólny wyjazd 🙂

GALERIA z wszystkich dni wyjazdu