Dzień I

Jesteście ciekawi co u naszych wczasowiczów ❓🌄
Zapraszamy na mini relacje z wyjazdu:
Dzień I rozpoczęliśmy Mszą Świętą.
Po pysznym śniadaniu ruszyliśmy na pieszą wycieczkę 🚶‍♀️🚶‍♂️ na Połom Wyżna – odnawialne źródła energii. Po górskiej wędrówce wstąpiliśmy lody dla ochłody.
Po południe to dobry czas na zajęcia rekreacyjne: graliśmy w badmintona, piłkę nożną. Wieczorem natomiast projektowaliśmy wizytówki naszych pokoi dzięki czemu mogliśmy się przy okazji lepiej poznać .
Od początku również wprowadzamy konkurs czystości „Pokój na błysk” 🕵️‍♀️ 🌟

Dzień II

🏞 🕵️‍♀️ Podglądamy kolejny dzień górskiej przygody. Tak naprawdę uśmiechy na twarzach wszystkich uczestników mówią wszystko ale dla bardziej zainteresowanych podpowiemy jeszcze gdzie są takie piękne widoki:
Zapraszamy na relację uczestników:
„Po sytym śniadaniu autokarem przejechaliśmy do oddalonego ok 70 km Obidza-Jaworki, skąd wyruszyliśmy już na pieszą wycieczkę, podziwiając piękne górskie pejzaże i przyznacie sami, że krajobraz Beskidu Sądeckiego i Małych Pienin jest wprost urzekający. Szlakiem górskim zeszliśmy do przepięknej Szczawnicy gdzie przechadzaliśmy się najdłuższym deptakiem w Polsce. Do ośrodka wróciliśmy późnym popołudniem pełni wrażeń choć zmęczeni.”

Dzień III

☀️☀️☀️☀️ u nas upalnie a tymczasem nasi wczasowicze ślą równie gorące relacje i pozdrowienia:
… to kolejny dzień pełen wrażeń. Byliśmy na wycieczce w przepięknej miejscowości Muszyna, gdzie zwiedzaliśmy Ogrody Biblijne. Następnie mieliśmy pobyt rekreacyjny na basenie. 🤽‍♀️🏊‍♂️ Wszyscy świetnie się bawiliśmy, największą radość sprawiły nam zjeżdżalnie i bąbelki w jacuzzi. Późnym popołudniem mieliśmy gry i zabawy na świeżym powietrzu 🤸‍♂️. Dużo emocji towarzyszyło nam podczas gry 🤾‍♀️🤾‍♀️ „w dwa ognie”, w której wszyscy uczestniczyliśmy.
Wieczorem oglądaliśmy bajkę pt. „ Sekretne życie zwierzaków domowych”. 📺🐱🐶
zasnęliśmy z głowami pełnymi wrażeń 😍

Dzień IV

Czwartek był kolejnym dniem pełnym emocji w naszej górskiej przygodzie. Sami posłuchajcie ile atrakcji czekało na nas: Odwiedziliśmy największy park linowy na południu Polski, który znajduje się w przepięknej okolicy w bezpośrednim sąsiedztwie Popradzkiego Parku Krajobrazowego- Beskid Sądecki. Podczas zajęć rekreacyjno – sprawnościowych w parku linowym ABlandia musieliśmy pokonać swój strach przed wysokością i zmierzyć się z trudnymi przeszkodami. Przeżyliśmy prawdziwą przygodę wysoko wśród koron drzew. Następnie relaks i zabawa na basenach w Piwnicznej Radwanowie i tam bawiliśmy się koncertowo. Piękne słońce towarzyszyło nam przez cały dzień. Wieczorem odwiedził nas góral z dwoma skrzypkami umilali nam czas przy ognisku. Było pasowanie na górala tańce i przyśpiewki góralskie. Po intensywnym dniu pełnym wrażeń mówimy dobranoc.

Dzień V

Dzieje się u nas, oj dzieje: Piątek rozpoczęliśmy wycieczką pieszą w teren leśny, wędrowaliśmy fragmentami ścieżki przyrodniczej „Rogasiowy szlak”. Po południu odwiedziliśmy Muszynę, aby w pięknych ogrodach sensorycznych nauczyć się rozpoznawać rośliny nie tylko wzrokiem ale również po zapachu i poprzez dotyk. To wyjątkowe miejsce gdzie poza funkcją spacerowo-rekreacyjną spełniają także funkcje terapii oraz nauki. Ogród podzielony jest na strefy: zdrowia, zapachową, wzrokową, słuchową, dotykową i smakową. W wakacje nauka też jest do zaakceptowania ale tylko w takiej przyjemnej formie 🙂
Dzień uzupełniliśmy niesamowitą przygodą na mini raftingu pontonowym z Muszyny do Piwnicznej – oczywiście wszystko pod okiem wykwalifikowanych ratowników i instruktorów. Wieczorem po dniu pełnym adrenaliny i atrakcji obejrzeliśmy bajkę „Ratatuj”.

Dzień VI

W sobotę zorganizowano nam wyścig z przeszkodami – mini Runmagedon. Zwycięzcą został Mateusz, drugie miejsce zajął Adam, a wśród dziewcząt najszybsza była Natalia. Po obiedzie pojechaliśmy pociągiem do Piwnicznej Zdrój na „Sobótki Nadpopradzkie”, gdzie odbywały się warsztaty m.in. z plecenia koszy, wicia wianków. Niektórzy po raz pierwszy podróżowali pociągiem. Dużą ciekawość wzbudziły namioty wystawiennicze Lasów Państwowych i Popradzkiego Parku Krajobrazowego. Zresztą zobaczcie sami.

Dzień VII, VIII, IX

Wiadomości z wakacji:☀️⛰
Ostatnie trzy dni spędziliśmy bardzo aktywnie, nawet nie zauważyliśmy kiedy minęły 🤷‍♂️ Po niedzielnym nabożeństwie wybraliśmy się na przepyszne lody🍨🍨.
☀️ Pogoda przez cały czas była wyśmienita, dlatego wspaniałym pomysłem były relaksujące pobyty w Parku Wodnym „Stawy” w Starym Sączu a kolejnego dnia na basenach w Piwnicznej – Radwanowie. Wieczorną integracyjną dyskotekę z dziećmi z Krakowa z pewnością będziemy pamiętać bardzo długo💃🕺. Niesamowitą pamiątką będą z pewnością własnoręcznie ozdobione koszulki🎽.
Podczas wtorkowej wycieczki do Krynicy Zdrój zwiedziliśmy Górę Parkową, Główną Pijalnię Wód oraz Muzeum Zabawek. Świetnie bawiliśmy się na „rajskich ślizgawkach”.💞 Wszystko staraliśmy się skrzętnie udokumentować na zdjęciach.

Dzień X

Ostatniego dnia naszego pobytu odwiedziliśmy ruiny średniowiecznego zamku na wzgórzu koło wsi Rytro. Przeszliśmy fragmentami szlaku Św. Jakuba i podziwialiśmy niesamowite widoki. Po południu mieliśmy gry i zabawy na świeżym powietrzu, a wieczorem odbyła się dyskoteka pożegnalna z kolonią z Krakowa. Dziś po śniadaniu z żalem pożegnaliśmy się z miejscowością Rytro i wyruszyliśmy w drogę powrotną do Białegostoku. To był piękny czas i na pewno na długo zostanie w naszej pamięci 🙂