Dzięki, że trzymaliście za nas kciuki, czuliśmy Wasze wsparcie! Zdobyliśmy Giewont i Sarnią Skałę. Na Harendę wróciliśmy zadowoleni. W niedzielę pojechaliśmy do Zawoi. Znajduje się tam Centrum Górskie – Korona Ziemi. Wiemy już jakie szczyty do niej należą.

Żądni przygód udaliśmy się do Lasu Przygód: na ściankę wspinaczkową lub spacer w koronach drzew. W poniedziałek starsi ruszyli na Starorobociański Wierch, a młodsi udali się do Doliny Kościeliskiej i Jaskini Mroźnej.

Kolejnego dnia naszej wędrówki weszliśmy do Doliny Pięciu Stawów Polskich i na Świnicę. Widoki zapierały dech w piersiach. Dzisiaj w ramach odpoczynku po ciężkich dniach w górach pojechaliśmy do Kopali Soli w Bochni. Poznaliśmy etapy wydobywania soli w dawnych czasach i obecnych. Wiemy już jak się to wszystko zmieniało. Przepłynęliśmy także łódką po solance i przejechaliśmy kolejką podziemną. Zabawa była przednia : )

Jutro w planach Granaty oraz Wielki Kopieniec. Tym razem deszcz nas nie pokona i uda nam się na pewno!